14 Eylül 2016 Çarşamba

Evde Oturduğun Yerden Para Kazan! İnternetten Pasif Kazanç Kavramı

Evde oturduğun yerden para kazanma, yani; internetten pasif kazanç yöntemi benim en çok sevdiğim ve evdeinternetten-parakazanmak.blogspot.com.tr adresi olarak en çok üzerinde durduğum hatta yaptığım bütün işin arkasında aradığım bir kavramdır. Neden mi? Aslında cevabı çok basit, bir şeyler için uğraşıyorsam bir süre sonra uğraştığım işten uyurken bile para kazanmak isterim de ondan! Uyurken bile internetten para kazanmak, çok mu ulaşılmaz duruyor sizce? Benim gibi günümüzde bir çok kişi için böyle değil.

Sevgili dostlar, internetten para kazanma yöntemleri benim uzmanlık alanım, bir çok yöntemi para kazanmak için hatta sırf merak ettiğim için denediğim bir çok yöntem de olmuştur.  Sonuçta sadece evde internetten para kazanma kavramı üzerine bilgi veren sadece ben değilim. Blogumda sizlere sadece internetten para kazanma yöntemlerinden bahsediyor ve bilgilerimi aktarıyorum. Eee tabi hal böyle olunca her çiçekten bal alan arı misali denemediğim ve araştırıp bilgi sahibi olmadığım bir online kazanç sistemi yok diyebilirim.  Bunların arasında e-ticaret, network marketing, forex, borsa vb. hatta işin başındayken ptc, reklam izle para kazan gibi ıvır zıvır kazanç sistemleri de denemişliğim var elbette.

Ancak ne kadar sistem denediysem hiç biri benim için şu sistemlerin önüne geçemedi;

1- Satış Ortaklığı

2- Cpa Marketing

3- Reklam Kazançları

4-Ürün Sahipliği

En çok bu sistemlerden kazandığım için bu sistemlere geri dönüş yaptığımı düşünebilirsiniz, eğer böyle düşünüyorsanız tabi yanılıyorsunuz.  Evet dönüp dolaşıp yine aynı sistemleri yaptım ancak nedeni kazançları değil.


  • Network marketing yaptım bir ayda 3-4 000 TL civarında kazanca ulaştım ancak 3-4 ay sonra bıraktım.
  • Forex işine merak saldım hatta itiraf edeyim arada yatırım yaparım. 2-3 ay öğrenme ve 1-2 ay deneme yaptıktan sonra yatırdığım paranın yaklaşık 2 katını geri aldım.
  • E-ticaretle uğraştım, daha doğrusu e-ticaret sistemi kuran arkadaşlara ortak oldum. İyi kazanıyordum ama bir süre sonra ayrıldım.
Yukarıdakileri okudunuz mu? Bahsettiğim işlerin hepsinden çok iyi paralar kazandım, bu paraları size yukarıda favori olarak bahsettiğim yöntemlerin hiçbirinden kazanamıyorum. Elbette kazanılabilir ancak çok çalışmak gerekir. Halbuki ürünü sat aradaki komisyonu al, forex'te işlem yap 1 günde çok iyi paralar kazan cümlesi çok daha cazip gelebilir. Ancak bana göre değil. 

Neden mi?

Çünkü saydığım ve daha onlarca sayabileceğim sistemlerden hiçbiri "internetten pasif kazanç" getirebilen yöntemler değildir. 

Aktif Kazanç Nedir, Pasif Kazanç Nedir?

Online kazanç türleri ikiye ayrılır. Aktif kazançlar ve Pasif kazançlar olmak üzere. Aktif bir iş veya kazancı işiniz gibi düşünün. Çalıştığınız gün , saat hatta dakika üzerinden para kazanırsınız. Benim canım sıkıldı bu gün işe etmesem veya bu ay işe gitmesem deme gibi bir şansınız yoktur.  Çünkü kazancınızın sıfır olacağı gibi işinizi de kaybetme olasılığı da doğacaktır.  İşte internet üzerinden e-ticaret, network marketing, forex ve borsa gibi işler aktif kazanç sistemleridir. örneğin e-ticaret işi ile uğraşıyorsanız satış-kargo-toptancı-müşteri-vergi-muhasebe-çalışan gibi işler ile uğraşırsınız o da satabilirseniz. Sizlere forex'le uğraştım demiştim, sürekli bir adrenalin bir heyecan.  Aynı zamanda ne kadar çok uğraşır, araştırır, çalışırsanız ve işlem yaparsanız o kadar çok kazanç elde ediyorsunuz. Kaybetme riski de cabası.  Bazı haftalar 1 saatte, 1 hafta kazandığımı kaybettiğimi be kendime şimdi ben 1 hafta boyunca boşuna mı çalıştım dediğimi bilirim.

Kısa süreli network marketing işiyle de uğraştım. Güzel bir sistemdi ancak; takım kur, onlarla uğraş, problemler, yeni üye yapmak için uğraş, eski üyeleri motive et, insanların hiç bir şey yapmadan para kazanma isteği ve tembelliğini nasıl değiştirebilirim diye uğraş, Daha önce saadet zincirini ordan burdan duyup dolandırıcı muamelesi yapan insanlar da cabası!

Bu kadar şeyi size neden mi anlattım? Bu sistemler kötü mü?

Tabi ki bu anlattığım sistemler kötü değil. Sadece bu tarz işlemler benim tercihim değil. Bu kadar uğraşmak istesem, fiziksel işte çalışırdım zaten. Bu işlerin sorunu sürekli emek ve uğraş istiyor olmasıdır.

Pasif Kazanç....

İnternetten pasif kazanç veya pasif iş belli bir süre emek verip uğraştıktan sonra çok az emek ve uğraş isteyen bir defa kurulduktan sonra uyurken, gezerken hatta yemek yerken bile para kazanmaktır. Bakın size kolay para kazanmaktan bahsetmiyorum, evet ilk başlarda biraz emek vermek gerekiyor ancak güzel olan işin sonrası. Örneğin bu ayı kendime tatil ilan edebilirim. Şuana kadar kurmuş olduğum sistemler hiç çalışmasam bile bir memurdan daha fazlasını kazanabilirim. Veya extra 100 TL ek gelir bile getirse üzerinde biraz daha uğraşıp daha sonra hiç bir şey yapmadan uzun yıllar internetten kazanç elde edebilirim. İşte buna pasif kazanç diyoruz. Size burada anlattıklarım tamamen pasif kazanç üzerine kuruludur. Bunun keyfine bir defa vardıktan sonra vazgeçmek, başka sistemlere yönelmek zor oluyor.

Evet sevgili dostlar sizlere tavsiyem, internetten para kazanmanın bir çok yolu mevcut. Bunları ister bizi takip ederek öğrenin, ister başka kaynaklardan araştırarak öğrenin. Ancak dikkat etmeniz gerek nokta şu; kurduğunuz sistem ileride size hiç bir şey yapmadan para getirecek mi? Kısaca pasif kazanç şansı var mı?  Eğer yoksa çok tavsiye etmem, tavsiyemi dinleyip dinlememek size kalmış ancak yılların vermiş olduğu tecrübeye dayanarak yukarıda bahsettiklerimi bir daha düşünün derim. 

1 yorum:

  1. En iyi reklam şirketi. Sitene reklam al reklamlardan para kazan. Alt çekim 10 dolar

    www.reklamal-kazan.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil